اطلاعیه عرضه بورس کالا/ شمش بلوم ارزان‌تر از هفته گذشته عرضه شد

بورس کالا

براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز شنبه هفدهم تیر ماه ۱۴۰۲، یک‌میلیون و ۸۹۶ هزار و ۳۲۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شود.

در همین حال، ۹۵ هزار و ۵۰ تن شمش بلوم با قیمت ۲۲۴ هزار و ۱۲۸ ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. در حالی قیمت این محصول افت ۱٫۷ درصدی داشته است که حجم عرضه آن ۵۲ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

همچنین در معاملات امروز بورس کالا ۸ هزار و ۵۸۰ تن میلگرد ساده صنعتی با قیمت پایه ۳۲۰ هزار و ۷۳۷ ریال در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که از افت ۰٫۳ درصدی قیمت پایه آن حکایت دارد.

علاوه بر این، فروشندگان میلگرد آلیاژی و میلگرد کلاف می‎توانند به ترتیب ۵۰۰ تن و ۴ هزار و ۶۶۰ تن از این محصولات را با قیمت های پایه ۲۲۵ هزار و ۳۷۷ ریال و ۲۴۰ هزار و ۲۲۲ ریال خریداری کنند.

همچنین، برای یک‌هزار و ۱۲ تن تیرآهن که در تالا صنعتی عرضه خواهد شد، قیمت پایه ۳۲۰ هزار و ۹۷۹ ریال در نظر گرفته شده است که نشان از رشد ۱۱٫۶ درصد برای قیمت پایه و افت ۳۹ درصدی برای حجم عرضه دارد.

در ادامه،  ۲ هزار و ۵۲۵ تن ناودانی و یک‌هزار و ۳۰۰ تن ورق سرد خودرو در تالار صنعتی عرضه خواهد شد. قیمت پایه این دو محصول به ترتیب ۲۴۵ هزار و ۳۹۴ ریال و ۳۱۹ هزار و ۸۲۸ ریال اعلام شده است.

علاوه بر این، مشتریان ورق سرد لوازم خانگی می‌توانند ۳۰۰ تن از این محصول را با قیمت ۳۱۵ هزار و ۵۰۲ ریال خریداری کنند.

در همین حال، ۱۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی با قیمت پایه ۹ هزار و ۹۷۰ ریال عرضه خواهد شد.

در ادامه،  ۷۰۳ هزار و ۸۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن و ۷۹۱ هزار تن گندله سنگ آهن در تالار حراج باز و تالار صنعتی عرضه خواهند شد. قیمت پایه این دو محصول به ترتیب ۳۶ هزار و ۱۴۹ ریال و ۴۴ هزار و ۹۲۹ ریال اعلام شده است.

در پایان، شاهد عرضه ۱۳۷  هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۲۱ هزار و ۶۷۳ ریال خواهیم بود.

toospendar
ارسال دیدگاه